Zapytaj o produkt:

Zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą. Odpowiemy na pytania i być może wspólnie wybierzemy produkt najlepiej dopasowany do potrzeb Twojego obiektu.

Cieszymy się, że nas odwiedziłeś.

Zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą. Odpowiemy na pytania i być może wspólnie wybierzemy produkt najlepiej dopasowany do potrzeb Twojego obiektu.

Targi EUROSHOP 2020

Światowe targi handlu - EUROSHOP 2020 dobiegły końca. Specjaliści z branży retail czekali na to wielkie wydarzenie przez ostatnie 3 lata. Teraz przyszedł czas podsumowań i refleksji.  Kierunek działań na kolejne lata mocno się już zarysował.

Sukces eCommerce e nieustannie stymuluje do rozwoju także tych, którzy działają w sektorze zakupów tradycyjnych. Należy dać uzasadnione powody kupującym aby chcieli wejść do sklepu. Inwestuje się więc w dobrej jakości wyposażenie, co poprawia doświadczenie zakupowe klienta. Kwitnie również cyfryzacja handlu, przenikanie i łączenie kanałów online i offline, nie bez znaczenia pozostaje także kwestia wydajności energetycznej wyposażenia i zrównoważonego rozwoju.

Rozwiązania zaprezentowane w ramach naszej filozofii "Respecting Tomorrow" wpisują się w to zapotrzebowanie idealnie:

Zero heating doors - rewolucyjna rozwiązanie w oparciu o nowy materiał dla ramy drzwi, który nie wymaga stosowania grzałek (redukcja zużycia energii do 0)

Smart Shop Control - moduł do komunikacji zarządzania urządzeniami chłodniczymi w sklepie z możliwością przewidywania ewentualnych awarii sprzętu. Pozwala na optymalizację parametrów pracy urządzenia w celu ograniczeń z zużyciu energii. 

Natural Refrigerantsjuż blisko 100% urządzeń chłodniczych z oferty ES SYSTEM K jest przystosowanych do pracy w oparciu o naturalne czynniki chłodnicze: R290 (GWP=3) i CO(GWP=1)

To kierunki, które z pewnością będziemy eksplorować i rozwijać, aby zaproponować jeszcze więcej innowacyjnych, energooszczędnych i funkcjonalnych rozwiązań naszym klientom. Dziękujemy za wszystkie inspirujące spotkania, uściski dłoni, wyrazy sympatii dla zespołu ES SYSTEM K podczas Targów EUROSHOP 2020. Do zobaczenia w 2023!

INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).